Danska Kronprinsparets 10-års bröllopsdag

Danska Kronsprinsparet firade nyligen 10 år som gifta! De har valt ut några vackra bilder från de senaste 10 åren, se alla på danska hovets hemsida. Min favorit finns nedan. Vilka bilder gillar du bäst?

Foto: Franne Voigt, kongehuset.dk

























Jag önskar att vår familj haft möjligheten att bli fotograferade av en riktigt fotograf oftare så att vi kan få vackra bilder att spara för framtiden. Jag tar mycket bilder själv men då kommer ju inte hela familjen med och i ärligheten namn så måste jag träna mycket mer för att bilderna ska bli bättre. Men vi har anlitat en fotograf till vårt bröllop. Det ser jag så mycket fram emot! Kanske är det till och med det bästa av alltihop...

Kronprinsessan Marys förlovningsring ser du här.

Kommentarer

Populära inlägg